Ofte stillede spørgsmål
Hvor hurtigt modtager jeg min bestilling?
Vores lager befinder sig i Holland og alle ordre afsendes typisk dagen efter du fortager din bestilling Dog med undtagelse hvis du bestiller inden kl 10 afsendes din pakke samme dag. Alle pakker afsendes med DPD og overgår til Postnord i Danmark inden den lander hos modtager. Fra afsendelse til modtagelse i Danmark Går der typisk 4-5 dage afhængigt af Posten. Du kan tracke din forsendelse via DPD eller postnords hjemmeside.
Modtager du ikke en mail fra DPD senest dagen efter din bestilling bedes du kontakte os på kontakt@supreme-supps.dk så vi kan se status på din ordre.
Jeg har modtaget en mail med Tracking nummer men varen har ikke rykket sig i flere dage
Er det tilfældet, venligst kontakt os hurtigst muligt.
Returnering af produkt
Vi tager med glæde produkter retur eller bytter til et andet produkt, såfremt produktet er i ubrudt emballage og senest 14 dage efter modtagelse.
Returnering af et produkt er på kundens egen omkostning og skal returneres til vores Hollandske lager.
Hvordan kan jeg kontakte jer?
Vi træffes bedst på Instagram (supreme.supps.dk), email (kontakt@supreme-supps.dk) og Facebook (SupremeSuppsDK).
Der er fejl i min ordre?
Hos Supreme Supps har vi stor fokus på kunden i centrum. Kontakt os, hvis der er fejl i din ordre, og vi vil forsøge at rette op på det snarest.
Min vare har fået en fragtskade? Hvad gør jeg?
For at lave en reklamation er det yderst vigtigt, at du tager et billede af varen uden at bryde forsegling af varen og evt tage billeder af skaden i kassen, hvis det er pulver eller lignende, da reklamationen ikke kan opkræves via PostNord. Send os en dokumentation for den beskadiget vare, så vi kan lave en erstatning fra PostNord og sende dig en ny vare.
Kontakt os
Vi vil være tilgængelige så meget som muligt,
Du kan også direkte sende os en e-mail eller ringe til os
kontakt@supreme-supps.dk